Login-adgang

Good news : your subscription is nearly done!

Please confirm your Disneyland Paris newsletter subscription.

You will receive shortly receive an email containing an activation link to finalize your subscription. Once you have clicked on the link you will receive our Newsletter. Enjoy!  

The collected data is for the use of Euro Disney Associés S.C.A. for the purposes of managing your mydisneyland account and your request for information. You have the right to access and correct your data, by notifying Euro Disney Associés S.C.A., Direct Marketing Department, BP 100, 77777 Marne La Vallée Cedex 04 - France

Kontakt os

Behøver du mere information om vores tilbud? Har du spørgsmål forud for dit ophold? Vil du anmode om et tilbud eller foretage en reservation? Disse oplysninger er kun til rådighed pr. telefon - du er altid velkommen til at ringe til os på 70 12 02 12 (Der opkræves dansk telefontakst).
Hvis du har praktiske oplysninger omkring dit ophold, så husk at tjekke vores FAQ, eller bliv en del af fællesskabet i vores officielle forum, hvor du kan dele tips og tricks.

FØR DIT BESØG

  • PRISER OG RESERVATION

Hvis du ønsker information om vores tilbud eller har spørgsmål omkring din pris eller reservation forud for dit ophold, bedes du kontakte vores reservationsafdeling på telefon: 70 12 02 12*
* Der opkræves dansk telefontakst   


Reservationsafdelingens åbningstider
Mandag til fredag: 9.00 til 20.00
Lørdag: 9.00 til 19.00
Søndag: 10.00 til 18.30


  • OPFØLGNING PÅ RESERVATION
Hvis du har nogen spørgsmål eller ønsker at bekræfte, ændre eller annullere en booking, du allerede har lavet, kontakt da venligst vores Customer Relations team på telefonnummeret, der er angivet på dit bekræftelsesbrev. Har det ikke været muligt at finde en tilfredsstillende løsning på din klage inden for 45 dage, kan du tage kontakt til den franske ombudsmand for ferie og rejser (Médiation Tourisme et Voyage). Du kan finde kontaktoplysningerne på denne hjemmeside: http://www.mtv.travel. For yderligere information om tvister vedrørende online transaktioner, se Europakommissionens hjemmeside om dette på http://ec.europa.eu/odr/
  • HANDICAP, SYGDOM, ALLERGI

Hvis du har spørgsmål, der specifikt drejer sig om reservationer/ophold for gæster med handicap eller fødevareallergi, bedes du bruge vores særlige formular her


Alle andre forespørgsler kan rettes til os på telefon 70 42 02 12 (Der opkræves dansk telefontakst)

EFTER DIT BESØG


Behøver du mere information om vores tilbud? Har du spørgsmål forud for dit ophold? Vil du anmode om et tilbud eller foretage en reservation? Disse oplysninger er kun til rådighed pr. telefon - du er altid velkommen til at ringe til os på 70 12 02 12 (Der opkræves dansk telefontakst). 

Hvis du har praktiske oplysninger omkring dit ophold, så husk at tjekke vores FAQ, eller bliv en del af fællesskabet i vores officielle forum, hvor du kan dele tips og tricks.

  • POSTORDRESALG
Ønsker du at bestille produkter (tøjdyr, udklædning, osv.), som du har set i en af vores butikker under dit besøg, og/eller du har spørgsmål til, hvordan vores onlinebestilling fungerer, udfyld venligst formularen her.

  • GLEMTE SAGER (Lost & Found)
Hvis du har mistet en personlig ejendel under dit besøg i en af vores parker, kan du kontakte vores Lost & Found-tjeneste ved at klikke her : Dlp.objets.trouves@disney.com.

  • ANMODNING OM FAKTURA
Hvis du har brug for en faktura efter et ophold, et besøg eller et køb i Disneyland Paris, bedes du kontakte os på følgende adresse: dlp.comptabilite.facturations@disney.com samt oplyse os om dit fulde navn, din postadresse og dit reservationsnummer (hvis din anmodning er knyttet til et ophold) og/eller kassebonen, som du fik udleveret under transaktionen.

  • DISNEY-BUTIKKERS SALGSSUPPORT
Hvis du ønsker at kontakte vores eftersalgsservice vedrørende et produkt, du har købt i en af vores butikker (Gælder ikke PhotoPass podukter), udfyld da venligst denne formular eller send en e-mail til dlp.sav@disney.com. Har det ikke været muligt at finde en tilfredsstillende løsning på din klage inden for 45 dage, kan du tage kontakt til den franske ombudsmand for ferie og rejser (Médiation Tourisme et Voyage). Du kan finde kontaktoplysningerne på denne hjemmeside: http://www.mtv.travel

For spørgsmål vedrørende PhotoPass + ™, bedes du udfylde den dertil dedikerede formular ved at klikke her.

Om nødvendigt, kan du bruge følgende adresse: dlp.sav@disney.com

  • KLAGE EFTER OPHOLD
Er dit ophold endnu ikke fuldendt og ønsker du at kontakte os med en bemærking? Vores Cast Members er tilgængelige ved skranken i City Hall i Disneyland Park samt i Studio Services i Walt Disney Studios Park. For enhver henvendelse eller kommentar relateret til dit Disney hotel, bedes du henvende dig i receptionen eller tage kontakt til sidstnævnte direkte via telefonen, der er til rådighed på dit værelse.

Hvis dit ophold allerede er afsluttet og du ønsker at give os ris/ros, udfyld da venligst denne formular eller send en e-mail til dlp.guest.communication@disney.com. Har det ikke været muligt at finde en tilfredsstillende løsning på din klage inden for 45 dage, kan du tage kontakt til den franske ombudsmand for ferie og rejser (Médiation Tourisme et Voyage). Du kan finde kontaktoplysningerne på denne hjemmeside: http://www.mtv.travel. For yderligere information om tvister vedrørende online transaktioner, se Europakommissionens hjemmeside om dette på http://ec.europa.eu/odr/

ANDRE EMNER

  • SPONSORGAVER OG REKLAMEGENSTANDE
Hvis du er på udkig efter sponsorgaver og/eller reklamegenstande, kan Disneyland® Paris desværre ikke hjælpe dig, da vi ikke har mulighed for at fremsende reklamegenstande eller sponsorgaver til vores gæster.
  • VIRKSOMHEDSARRANGEMENTER OG ERHVERVSLØSNINGER  
Hvis du ønsker at arrangere en grupperejse til Disneyland® Paris, ændre en eksisterende gruppereservation, sende kommentarer eller stille os spørgsmål, bedes du klikke her.
Hvis du har spørgsmål omkring vores erhvervsløsninger, bedes du gå til vores særligt indrettede websted.
  • REKRUTTERING
Hvis du ønsker at se en liste over ledige stillinger i Disneyland® Paris eller sende en ansøgning, bedes du gå til vores særligt indrettede websted.

Kontaktformular

Alle felter markeret med * er obligatoriske

Du har en fejlmeddelelse i dit input. Kontroller venligst alle røde felter.

Grund til at kontakte os (Skriv venligst beskeden på engelsk)


As Disneyland® Paris receives many similar demands each day, we are unable to grant any such request. In attempting to maintain a fair position for all, this is the unfortunate stance we must hold.

Her kan du læse vores svar til ofte stillede spørgsmål om gæster med handikap eller madallergier. Hvis dit spørgsmål ikke omhandler et af disse emner, er du velkommen til at kontakte os på 70 12 02 12 (Der opkræves dansk telefontakst ).

This section is intended to answer questions regarding practical information on our parks and hotels. If your request does not concern any of the above categories, you can visit the information section "FAQ".

For any request regarding our offers, quotes or bookings, we kindly invite you to visit our online reservation system available through the web home page on or to contact our Reservation Office at the following number +33 1 60 30 60 53 (national call rates apply).

N.B The personalised quote service by email is not available via this form.


Opdater dine kontaktdetaljer


Den indsamlede data er til brug for Euro Disney Associés S.C.A. med det formål at behandle dine efterspørgsler. Du har ret til at få adgang til og rette din data ved at kontakte Euro Disney Associés S.C.A., Direct Marketing Department, BP 100, 77777 Marne La Vallée Cedex 04 - France
9
9